wtorek, 20 czerwca 2017

Madź lalka personalizowana - Całość

Jest. Jest gotowa. Jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy, z efektu. Magda, wiadomo, nic nie zastąpi oryginału, ale wyszła podobna, ładna i mam nadzieje, że jako lalka odzwierciedla ją bardzo dobrze. Był to miesiąc mile spędzonych wieczorów. Muszę przyznać, że na prawdę lubię to robić. Poprawka - uwielbiam :-) I teraz dosyć o mnie i o tym co czuję. Mam nadzieje, że sama modelka jest zadowolona z efektu. Dostałam dziś emotkę w postaci czarnego kota z sercami zamiast oczu, więc chyba jest ok :-) Madź, dziękuję za udostępnianie tak licznych zdjęć i odpowiadanie na wiadomości o różnych porach (np. Jak wyglądają twoje kolczyki? na którą stronę zaczesujesz włosy? itd.) Sama lalka - waży około 2 kg. mierzy jakieś 50 cm, włosy syntetyczne - wykonałam perukę, którą można zmieniać jeśli jest potrzeba, np. gdyby modelka przefarbowała włosy ;-), oczy plastikowe z głębią. Pomalowana została farbami akrylowymi, pokryta werniksem. Ubrania szyte na wymiar (dziękuję Pani Bożenie Małek). Lalka ma ruchome stawy (szyja, ramiona, łokcie, nadgarstki, talia, biodra, kolana oraz kostki), przyjmuje pozycję w jakiej się ją ustawi. Samodzielnie stoi. Magda ma już kolczyki - tunele w uszach, na zdjęciach ich jeszcze nie ma, ponieważ musiałam przyspieszyć troszkę sesję ze względu na wystawę. 
Jeśli jesteś zainteresowany/a taką lalką dla siebie, dla dziecka, na prezent itd. (chyba nie muszę podpowiadać okazji :-) ) - ZAPRASZAM! Odpowiem na każde pytanie. Dziś już mogę powiedzieć, zę lalka może być dowolnej wielkości, osobiście doradzam, że 35-50 cm to wielkość bardzo dobra aby zaprezentować podobieństwo twarzy, uczesania itd. Czas oczekiwania to minimum miesiąc. Ja ze swojej strony obiecuję, że pracę wykonam wkładając w to dużo serca i zrobię wszystko, aby lalka spełniała Wasze oczekiwania :-) Życzę miłego oglądania:













i jeszcze raz dla porównania twarzy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz