wtorek, 20 czerwca 2017

Lalka personalizowana - Malowanie twarzy










Dziś poświęciłam troszkę czasu Magdzie. Od poprzedniego razu dodałam "światło" na twarzy, poprawiłam kształt ust oraz ich kolor. Pomalowałam je błyszczącym lakierem. Następnie przykleiłam rzęsy, poprawiłam kształt brwi oraz dodałam srebrne kolczyki. Kolczyki są metalowe, wyglądają rzeczywiście, ponieważ wcześniej wywierciłam otwory w wardze aby je nieco "zatopić". Tym samym praca nad twarzą lalki jest już zakończona. Zostały mi tunele w uszach. Pomalowane jest także całe ciało, czekam na ubranie oraz dodatkową masę rzeźbiarską na stworzenie rąk. Ubranie jest szyte na zamówienie przez bardzo utalentowaną Panią Bożenę, która tworzy cudną garderobę dla lalek. W kolejnym poście mam nadzieje, uda mi się już pokazać skończoną Madzię :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz