sobota, 10 czerwca 2017

Lalka personalizowana - Magda, ciag dalszy

Lalkę wykonuję między zamówieniami, czyli w tak zwanym czasie wolnym :-) Niespodziewanie okazało się, że trzeba będzie się pospieszyć, bo Magda ma szansę pojechać do Krk, będzie tam oglądana mam nadzieję przez tłumy :-) Więc dziś pokazuję postępy - korpus. Stawy biodrowe wykonałam wcześniej, więc troszkę odwrotnie niż przy poprzedniej lalce. Korpus rozcinałam, ponieważ będzie ruchomy w talii. Bardzo podoba mi się ta możliwość, lalki wtedy przybierają pozy bardziej ludzkie, mogą się garbić :-) mogą też się wyginać i przekręcać w talii. Fajny efekt według mnie. Chcę też zaznaczyć, że korpus jest tworzony całkowicie z głowy, ale oczywiście mogę wykonać go wg wskazówek czy zdjęć. No i zdjęcia ;-) 




Osobisty KOTroler jakości :-) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz