poniedziałek, 1 maja 2017

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej



Zapraszam rodziców dzieci Komunijnych, chrzestnych, dziadków i inne osoby pragnące podarować dziecku niepowtarzalną Pamiątkę z Komunii. 
Wystarczy, że przyślesz mi zdjęcie dziecka, podobnie jak w tym poście, dziecko nie musi być w albie, nie musi mieć odpowiedniej fryzury, wystarczy, że wytłumaczysz mi jak ma wyglądać
Życzenia u góry strony możesz skomponować sam, możesz skorzystać z opcji powyżej. Na dole strony jest ozdobny nadruk. Mam parę opcji do wyboru, 
Dziecko może być w towarzystwie Anioła, Matki Boskiej lub Jezusa. 
Mogę także wykonać taką Pamiątkę w towarzystwie jednej lub dwóch osób z rodziny, np. Dziecko + Dziadkowie lub Dziecko + Chrzestna. 
Do wyboru jest także styl, powyższa praca to ilustracja dziecka. Do wyboru jest portret. Różnica polega na tym, że ilustracja jest lekko bajkowa, natomiast portret będzie realistyczny. Jeśli chcesz zobaczyć różnicę, polecam Ci zakładki mojego bloga - "PORTRETY" oraz "ILUSTRACJE". 
Czas oczekiwania 2 DNI od podanej przeze mnie daty, obowiązuje kolejność zamówień, czyli kto pierwszy ten lepszy :-) 

SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz